Computer Forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Computer Forum

Hier vind uw alles Software, Hardware producten/downloads. En post nu snel uw eigen topic!
 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Hoe maak ik men eigen Runescape Private Server 317.

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Roy
Admin
Roy


Aantal berichten : 5
Registratiedatum : 09-01-11

Hoe maak ik men eigen Runescape Private Server 317. Empty
BerichtOnderwerp: Hoe maak ik men eigen Runescape Private Server 317.   Hoe maak ik men eigen Runescape Private Server 317. Icon_minitimedi jan 11, 2011 1:23 pm

Velen vragen zich af, of komen er niet uit hoe jij je eigen private server maakt...
Ik leg het hier precies in stapjes uit. En wat je ervoor nodig hebt.
Laten we beginnen lol! ik heb alle downloads uit gezocht!

Stap 1:
Download Java JDK 3.0 (Om de dingen die je hebt veranderd opteslaan via de Compile(r)
In de Server Source, Client)
Link om Java JDK 3.0 te download: [Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze link te kunnen zien.]
Instaleer deze software voledig op je PC.

Stap 2: Forward je port naar 499890, of als je dit niet kunt download dan hamachi, ik leg het even uit!.
Port Forwarding": Ga naar de URL site van je roater (192.168.0.1). en forward je port.<- snap je daar niks van download dan Hamachi via deze Site"http://hamachi.dutch.toggle.com/ En instaleer dit. Maak een Netwerk aan op Hamachi.
Ga nu naar [Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze link te kunnen zien.] en registeer een Account Host een IP Bv mijnserver.no-ip.biz etc. Dan download hun software No-ip DUC en Start joun IP,(hiervoor moet je wel het port geforwarded hebben naar 499890)

Stap 3:
download nu een Server Source, & een Client. Ik heb er 1 voor jullie gevonden.
Source Download - [Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze link te kunnen zien.]

Client Download - [Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze link te kunnen zien.]

Hier zijn wat Screen shots van deze server:
Hoe maak ik men eigen Runescape Private Server 317. Releas10
Hoe maak ik men eigen Runescape Private Server 317. Releas11
Hoe maak ik men eigen Runescape Private Server 317. Releas12

spat 4:
Nou verander de dingen in Client.java en compile dan de server.
Start De Run server En verander Client.java (in de client) naar joun Hamachi IP of Local Host IP
En run de client.


Mvg, Roy
Terug naar boven Ga naar beneden
https://computeridee.actieforum.com
 
Hoe maak ik men eigen Runescape Private Server 317.
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Computer Forum :: TUT's-
Ga naar: